הגשת ערר או התנגדות לתוכנית בנייה ביהודה ושומרון

בנייה ודיור רישום ורישוי בנייה הגשת ערר או התנגדות לתוכנית בנייה ביהודה ושומרון. במאמר זה תקראו אודות הגשת ערר או התנגדות לתוכנית בנייה ביהודה ושומרון.

להתנגדות לתמ"א 38 עברו ללינק.

הגשת ערר או התנגדות לתוכנית בנייה ביהודה ושומרון

השתמשו בשירות זה להגשת ערעור על אי מתן היתרי בנייה או התנגדות לתוכנית בנייה ביהודה ושומרון.

להגשת הבקשה ניתן לפנות למנהל האזרחי ביהודה ושומרון דרך אתר האינטרנט הממשלתי באמצעות עורך דין או בלעדיו (ובכל מקרה תצטרכו לצרף תצהיר שנערך על ידי עורך דין, כפי שתראו בהמשך).

מי יכול להגיש את הערעור או התנגדות? חברות יכולות להגיש ערעור על אי מתן היתר בנייה או התנגדות להיתר בנייה באזור יהודה ושומרון, כמו כן מועצות מקומיות ועיריות יכולות גם הן להגיש ערעור או התנגדות להיתר בנייה וכן אנשים פרטיים. כל אלו יכולים לפנות באופן עצמאי או באמצעות עורכי דין.

ניתן להגיש ערעור כנגד החלטות ועדה מקומית המסרבת להוצאת היתר בנייה, לאישור תכנון קרקע או למתן אישור בתנאים. כמו כן אדם שנגרם לו נזק או שעלול להיגרם לו נזק כתוצאה ממתן היתר בניה לאדם אחר, יכול גם הוא להגיש התנגדות להיתר בנייה.

מה צריך לצרף להגשת ההתנגדות? להתנגדות להיתר בנייה צריך לצרף: פרוטוקול ועדה מקומית, תצהיר שנערך על ידי עורך דין, מכתב המפרט על ההתנגדות ומסמכים נוספים הרלוונטיים להתנגדות.

הגשת ערר או התנגדות לתוכנית בנייה ביהודה ושומרון
הגשת ערר או התנגדות לתוכנית בנייה ביהודה ושומרון

הגשת התנגדות להיתר באתר הממשלתי

שירות הגשת ההתנגדות באתר הממשלתי הוא ללא תשלום.

כיצד מגישים את ההתנגדות? את ההתנגדות או הערעור ניתן להגיש באופן מקוון, בצירוף המסמכים הנדרשים.

עד מתי ניתן להגיש את ההתנגדות או את הערעור?

ערעור ניתן להגיש תוך חודש מהחלטת הוועדה המקומית.

התנגדויות ניתן להגיש תוך חודשיים ממועד פרסום ההודעה בדבר הגשת התוכנית, או במסגרת זמן שנקבע, כפי שנקבע במקרים מיוחדים על ידי הוועדה המחוזית.

שימו לב, מאמר זה אנו מהווה תחליף לייעוץ משפטי מקצועי, ואין המערכת אחראית על נזק שייגרם כתוצאה מהסקת מסקנות מעשיות מהדברים האמורים.

הגשת התנגדות להיתר באתר הממשלתי
הגשת התנגדות להיתר באתר הממשלתי

הגשת התנגדות באמצעות משרדנו

אם אתם משרד תכנון או אדם פרטי שרוצה להגיש ערעור על אי מתן היתר בנייה ביהודה ושומרון אתם מוזמנים לפנות אלינו כבר עכשיו.

שירותים נוספים שאפשר להגיש דרכנו בנושא של היתרי בנייה ביהודה ושומרון: פניה לתיקון טעות דפוס בלשכת רישום המקרקעין ביהודה ושומרון, הגשת בקשה לרישום קרקע לא רשומה ביהודה ושומרון, לשלם קנסות לבית המשפט הצבאי, הגשת בקשה לכריתה או העברת עצים ביהודה ושומרון, הגשת בקשה להקמת פרויקט כלכלי או אזור תעשייה ביהודה ושומרון ועוד.

כמו כן תוכלו לקבל אצלנו מידע שימושי על היתרי בנייה והתנגדות להיתרי בנייה בכל הארץ.

אנו נותנים את כל השירותים הקשורים למשרד עורך דין בענייני מקרקעין ונדל"ן. התקשרו אלינו כבר עכשיו.

משרדנו נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים משפטיים. אנו נאבקים ללא פשרות עבור לקוחותינו. כל לקוח מקבל שירות מסור ואישי לאורך כל הדרך.

משרדנו מומלץ כמשרד עורכי הדין המוביל בתחום הנדל”ן והמקרקעין.

עריכת הדין מקצועית ויעילה בתחום הנדל”ן והמקרקעין היא משימה מורכבת ודורשת התמקצעות והתמחות. עורכי הדין במשרדנו חרטו על דגלם להוות חוד החנית בתחום זה והלקוחות החוזרים מעידים על מקצועיות ומסירות של עורכי הדין.

משרד עורכי הדין קולודני ושות' מתמחה בכל נושא בתחום הנדל"ן והמקרקעין, החל מפרויקטים מסחריים ועד עסקאות מכר של דירות. אנו מעניקים ללקוח שירות מקיף בתחום הנדל”ן ובנוסף שירותי נוטריון.

שירותי משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’ – כוללים ייעוץ וליווי צמוד ושירותים משלימים מול רשויות המיסים, לשכת רישום המקרקעין וכן רשות מקרקעי ישראל ועוד. כמו כן אנו נותנים ייעוץ מלא בסוגיות מיסוי מקרקעין, המפקח על המקרקעין, דייר סרבן, נימוקים להתנגדות לתמ"א ועוד.

משרדנו צבר לעצמו מוניטין רב כעו”ד מקרקעין בכלל ובתחום התכנון והבנייה בפרט. עורכי הדין במשרד קולודני מתמחים בניהול הליכים בוועדות מקומיות לתכנון ובנייה, ועדות ערר וועדות מחוזיות. כעורכי דין מובילים בתחום הנדל”ן אנו מגישים התנגדויות ועררים, גם נגד רשויות ותאגידים.

הגשת התנגדות באמצעות משרדנו
הגשת התנגדות באמצעות משרדנו
עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button