עורך דין בתחום המקרקעין

משרדנו עוסק בליטיגציה אזרחית ומסחרית ומייצג הן תובעים והן נאשמים בבית המשפט. המשרד מטפל בתביעות בגין סכסוכי שכנים, בהתנגדויות, בתכנון ובניה, בליטיגציה של נדלן, בהכנת כתב התנגדות לבקשה להיתר בנייה וליטיגציה מסחרית. אנו מייצגים גם קונים ומוכרים של דירות. האתר שלנו כולל מאמרים משפטיים מעניינים ושימושיים.

עורך דין בתחום המקרקעין – מה השירותים שאנו נותנים

משרד עורכי הדין קולודני ושות' מציב את הלקוח בראש ובראשונה, תוך התנהלות מול כל לקוח, פרטי ומסחרי, גדול כקטן, כאילו היה הלקוח הבלעדי של המשרד. המשרד מטפל בכל לקוח ברמה האישית תוך שימת דגש מיוחד על נסיבותיו של כל מקרה ספציפי ותשומת הלב הניתנת לכל לקוח ספציפי. מייצגים בדיני עבודה. אנו מייצגים גם קונים ומוכרים של דירות.

קולודני, עורך דין מקרקעין, ומשרדו מתמודדים עם לקוחות מובילים במקצועיות ורב תחומיות. המשרד הינו one stop shop הכולל שירותים משפטיים נבחרים, אשר קולודני ומשרדו מעניקים לו תכנון אסטרטגי של דרכי הפעולה תוך שימוש בניסיונם כדי לחסוך בעלויות ובשכר טרחת עורכי דין ולהגיע להסדר.

משרדנו מעניק שירותים משפטיים מקצועיים, אמינים ומקיפים בתחומים האזרחיים והמסחריים, במיוחד בתחומים הבאים: עסקאות מקרקעין, חוזי מכירה, דירה בחוזה, רכישת דירה, רכישת דירה מקבלן, קבוצת רכישה, תמ"א 38 (חיזוק מבנים), עסקאות שילוב, מיסי קרקע, ייעודי קרקע, התנגדות לבניית בריכת שחייה.

עורך דין בתחום המקרקעין
עורך דין בתחום המקרקעין

רכישת או מכירת דירה היא העסקה הגדולה ביותר שתבצעו

עבור רוב האוכלוסייה, רכישת או מכירת דירה היא ככל הנראה העסקה הגדולה והמשמעותית ביותר שיבצעו במהלך חייהם, ועל כן המשרד מייחס חשיבות רבה לביצוע עסקאות אלו. על ידי משרד עורכי דין העוסק במיוחד בתחום זה.

משרדנו מתמחה בייצוג רוכשי ומוכרי דירות, החל משלב ההיתכנות הכלכלית והמשא ומתן, לרבות דירות בבנייה מקבלנים וכן דירות בכינוס נכסים, מכירה ורכישה של מגרשים, משרדים, חנויות וכן נכסים אחרים, ייצוג מקיף של בעלי קרקעות, קבלנים ויזמים בעסקאות קומבינציה מקרקעין, ארגון וייצוג מקיף של קבוצות רכישה, ייצוג ועדי דיירים, יזמים וקבלנים של פרויקטי חיזוק מבנים – תמ"א 38, מכתב התנגדות להיתר בניה.

עסקאות עם מנהל מקרקעי ישראל ושעבוד, חברות, חוזי בנייה, הסכמי פיתוח, שיכוני דיור, ייעוד, רישום זכויות בקרקע, ארנונה וארנונה, תכנון מיסוי מקיף, ייצוג והצהרות שוטפות לרשויות המס, רישום הערות אזהרה, התנגדות לתכנית בניין עיר, עסקאות העברה ללא תמורה בתוך המשפחה וכן עסקאות העברה בעקבות גירושין, רישום צוואות ועיזבונות ברישום המקרקעין (טאבו). ברזומה שלנו יש ייצוג של מאות לקוחות פרטיים ביניהם צמרת הארץ וכן קבלנים, יזמים, משקיעים זרים ומנהלי הנכסים שלהם.

רכישת או מכירת דירה
רכישת או מכירת דירה

תכנון מיסי מקרקעין

עובדה ידועה היא שמשרד האוצר מתעשר לאין ערוך מדי שנה, לא רק בגלל תכנון מס גרוע אלא גם בגלל שמשלמי המיסים לא עומדים על זכויותיהם. מיסים בעסקת נדל"ן יכולים להגיע אפילו ל-50% מערך הנכס! משרדנו שם דגש מיוחד על תכנון מיסים ארוכי טווח ואופטימליים המותאמים במיוחד לכל לקוח בנפרד, וכן על ערבויות המותאמות לכל לקוח כך שלא יזדקק לסיוע של בתי המשפט, וידו על העליונה במקרה של הפרת הסכם.

משרדנו מייצג באופן שוטף תובעים ונתבעים בהליכים בתיקים אזרחיים ופיננסיים מגוונים, לרבות תביעות ייצוגיות, תביעות בגין רשלנות ונזיקין, תביעות בגין הפרת חוזה, תביעות של פערי בנייה, דיני מכרזים והגשת הצעות – ארגון וטיפול במכרזים, טענות בדבר אפליה בהליכי מכרזים.

אצלנו תקבלו הכנת חוות דעת משפטיות, ייצוג מול משרדי ממשלה ורשויות רגולטוריות, ייצוג משפטי בעסקאות עסקיות על בסיס ריטיינר, חוזים והסכמים.

במשרד עורכי הדין קולודני ושות' סבורים כי אחת הדרכים המרכזיות לעושר ולאושר, הן בחיים האישיים והן בחיים העסקיים היא בבחירה באילו עסקאות לבצע, ואולי אף יותר מכך, אילו לא לבצע.

משרד עורכי הדין קולודני ושות' ידוע כלוחמים, העושים ללא הרף כל שביכולתם על מנת להביא את האמת של לקוחו לאור.

עורך דין קולודני ומשרדו מתמחים בתביעות השונות של הפרת חוזה, תביעות של אי התאמות בנייה, תביעות פינוי ופיצויים נגד דיירים פולשניים שאינם עומדים בדרישות ועוד.

משרד עורכי הדין קולודני ושות' מעניק סיוע וייצוג משפטי לחברות, עמותות וארגונים, בנושאי מקרקעין, ליטיגציה מסחרית ועוד

תכנון מיסי מקרקעין
תכנון מיסי מקרקעין
עורך דין מקרקעין קולודני

על משרד עורך דין מקרקעין – קולודני ושות’

משרד עורך דין מקרקעין ונוטריון קולודני ושות’ נוסד בשנת 2007 וייצג עד היום מאות לקוחות פרטיים ועסקיים במגוון רחב של תיקים וסוגיות משפטיות כגון מכר דירה, רכישת דירה, סוגיות במקרקעין וכיו”ב. המשרד מצטיין במאבק ללא פשרות עבור לקוחותיו, ובשירות מסור ואישי עד השלמת המשימה.

המשרד מעניק שירותים משפטיים במגוון תחומים כולל ייצוג בעסקאות מקרקעין, מכר ורכישת דירה וכן שירותי נוטריון:

5/5
עורך דין
יצירת קשר

למשרד מגוון לקוחות מתחומים שונים, היכנסו להמלצות הלקוחות כדי להתרשם מדעתם על משרד עורכי דין קולודני.

תחומי עיסוק

מאמרים

יצירת קשר

חיפוש באתר

פתח צ'ט
1
שלום וברכה
שלום וברכה
אפשר לעזור?
Call Now Button